sobota, 16 listopada 2013

Rozdział VII

 Pare dni później.
Hogwart
godz:15:03
koniec zajęć
 Nie widziałam Nialla od tamtej bójki. To dobrze, bo nie mam zamiaru go oglądać, a jeśli już to na pewno nie dobrowolnie, musieliby mnie zmusić, a nikt nie jest taki odważny by to zrobić (no oprócz samego Nialla, pierdolonego egoistę). Ja niby jestem jego własnością? Mylisz się kochanie, tak bardzo się mylisz.
 Luna próbuje mnie pocieszać, mówi, że wszystko będzie dobrze tylko muszę dać sobie trochę czasu... Może to prawda, ale  nie jestem tego pewna, ostatnie sytuacje mnie przerosły.
- Mel?
- Słucham Cię Luna - niechętnie, ale z uśmiechem odpowiedziałam.
- Bo... za dwa dni jest wycieczka do Miodowego Królestwa... I zastanawiałam się czy rodzice przysłali Ci już zgodę... - powiedziała chyba nieśmiało.
- Ah, tak przysłali.. - westchnęłam.
- To dobrze - uśmiechnęła się. - Przepraszam, ale teraz nie chce mi się rozmawiać - szybko wydukałam zanim Luna zdążyła cokolwiek powiedzieć.
 Skinęła głową i wróciła do czytania "Magii dla zaawansowanych".
Uch, mówiłam już, że go nie znoszę? 
Muszę się przewietrzyć i to koniecznie.. 
 Mozolnym krokiem ruszyłam w kierunku mojej szafy by wyciągnąć z niej inne ciuchy. Wybrałam ciepły zestaw nadający się idealnie na pogrzeb, może dzisiaj będzie mój pogrzeb? Hm? Pójdę do kuchni i najem się tak bardzo, że pęknę, i umrę w idealnym stroju i na dodatek się najem. Plan idealny. 
- Um Pamel czemu masz wzrok szaleńca? - próbowała mnie rozśmieszyć Luna. 
- Bo nim jestem? Haha, głupie pytanie - wytknęłam jej język i poszłam do łazienki. 
- Pamel, gdzie tak właściwie idziesz?! - krzyknęła Luna.
- Na błonie, chce się wreszcie przewietrzyć! 
- Mogę iść z Tobą? - wsunęła głowę do łazienki za co oberwała kapciem. 
- Tak pewnie ale weź się przebież, no chyba, że idziesz i tym stroju dinozaura! - wygoniłam ją z pomieszczenia, a sama powróciłam do poprzedniej czynności. 
- Mel! - krzyknęła piskliwie. 
- Co jest?! - wybiegłam na staniku żeby tylko zdążyć uratować moją przyjaciółkę. 
- C-O J-A M-A-M U-B-R-A-Ć?! - spojrzała na mnie rozbawionym ale zarazem przejętym wzrokiem. 
- Oh, serio? - westchnęłam. Podeszłam do jej szafy i wyciągnęłam worek jutowy (swoją drogą, skąd ona go wzięła?). - Trzymaj - podałam jej i wróciłam do łazienki. 
- Oh jesteś prze zabawna! - powiedziała z wyrzutem. 
- To ciekawe bo w mojej dzielnicy uważają mnie za nudziarę! Napiszesz mi na piśmie, że jestem zabawna!? Może mnie wreszcie polubią! - zażartowałam.
- Marne szanse! - zaśmiała się. 
----------
Hej haj helou :) 
Postaram się jeszcze jutro dodać rozdział, ogółem w tygodniu raczej się nie będą pojawiać :) 
(wiem, że bardzo krótkie ale zobaczycie, że będą jeszcze dłuższe:)) 

CZYTASZ=KOMENTUJ 
każdy komentarz motywuje mnie do szybszego pisania :) 

9 komentarzy:

  1. aaaaaa doczekałam się !!! :D wiec czekam na następny rozdział żeby zobaczyć co się dalej stanie ! ;P doczekać się już nie mogę i życzę wielkiej ale na prawdę wielkiej weny !!! pozdrawiam i całuję - Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. ^-^ czekam na następny rozdzial .. bardzo mi się podoba w jaki sposób piszesz opowiadanie ! <333 - Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę spać wiec zaczęłam sobie różne bzdury wpisać i trafiłam na twój blog i 'zaczarował' mnie xD no wręcz zahipnotyzował *.* czekam na następne rozdziały!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aha i będę się podpisywać CookieMonster <3

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest genialne jesteś pierwsza osoba która tak pisze ze az mam cholerne motylki w brzuchu i nie mogę się doczekać następnego rozdziału - Goosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie rozdział! Zajebisty!
    -J

    OdpowiedzUsuń
  6. C-U-D-O !!!!!!!!!!!!!!!!!! nie mogę się doczekać następnych rozdziałów ! ;] - Ta co buja w obłokach

    OdpowiedzUsuń
  7. z kad ty wzielas taki swietny pomysl na imagina !!! To jest boskie !!! czekam z niecierpliwością na następny rozdział !! kochammm, caluje, pozdrawiam i zycze weny ;) - Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ciekawe czy cos się wydarzy w tym Miodowym Królestwie no nie?? :D nie mogę się doczekać następnych rozdziałów, mam nadzieje ze długo już nie będę musiała czekać ;3 pozdrooooo i zycze weny ;] --------- Zuuzkaa

    OdpowiedzUsuń